Over

FAQ

Abonnementen

Zit ik vast aan een abonnement?

Bij al onze abonnementen heb je een maand opzegtermijn. Dat betekent dat een opzegging voor de 1e van de maand binnen moet zijn en de maand daarna loopt hij dan af.

Hoe betaal ik mijn dienst?

Alle diensten zijn via de app of de portal aan te kopen. Dit kan je in eerste instantie betalen via iDeal. Als je een abonnement neemt, krijg je elke maand rond de 1e een betaalverzoek. Deze is ook via iDeal te voldoen.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Pauzeren van je abonnement kan alleen in overleg, denk hierbij bijvoorbeeld aan een langdurige blessure. Dit voeren wij voor je uit.

Mijn credits zijn bijna op. Waar kan ik nieuwe aanschaffen?

Een nieuwe strippenkaart koop je via de app. Als je bent ingelogd, ga je naar 'Shop'. Daar kies je je strippenkaart en klik je op 'Kopen'. Er wordt gevraagd om je gegevens te controleren en hoe je wilt betalen. Rond het af en je credits worden direct toegevoegd.

De app

Hoe zet ik mijn app op mijn home screen?

Als je via je browser op je telefoon naar https://active-elements.trainin.app gaat, krijg je na het inloggen de optie om de app te installeren (Android) of om hem op je beginscherm te zetten. Als je dit gedaan hebt, verschijnt hij tussen al je andere apps.

Hoe meld ik mij aan?

In de app kan je naar 'Planning' gaan. Daar zie je alle beschikbare lessen waar jij een abonnement voor hebt. Klik achter de les dit je wilt op 'Aanmelden'.

Hoe meld ik mij af?

Je kan maximaal 2 uur voor de les jezelf afmelden, zonder dat het je credits kost. Dit doe je door in de app naar 'Planning' te gaan en op je groene aanmelding te klikken. Er wordt gevraagd of je zeker weten wilt afmelden. Als je dit wilt, klik je op 'Ja, meld mij af'.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Ook dit kan in de app. Als je bent ingelogd, kan je rechtsboven op het icoon klikken. Daarna ga je naar 'Persoonlijke gegevens' en kan je de verschillende velden invullen/aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Waar kan ik deze resetten?

Als je de app start, zie je het inlogscherm. Daar zie je onder staan'Wachtwoord vergeten?'. Als je daar op klikt, krijg je een e-mail met een link om een wachtwoord aan te maken.

Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Als je bent ingelogd, kan je rechtsboven op het icoon klikken. Vervolgens ga je naar 'Wachtwoord' en kan je je wachtwoord aanpassen.

Ik wil graag mijn aanmelding direct in mijn agenda zien. Kan dat?

Ja, wanneer je je aanmelding in je eigen agenda wilt zien, kan je dit aangeven in je profiel. Klik hiervoor, nadat je bent ingelogd, rechtsboven op het icoon en gaan naar 'Sync agenda'. Klik op 'Sync met je agenda' en geef de toestemming.

Ik wil graag mijn informatie delen, zodat mensen kunnen zien dat ik mij heb aangemeld. Waar doe ik dit?

Je moet toestemming in de app geven, voordat mensen kunnen zien dat je bent aangemeld voor de les. Dit kan je geven bij 'Profiel' en dan 'Profiel informatie'. Tik daar aan 'Ja, deel profielinformatie'.